Alla inlägg den 9 november 2011

Av Nena - 9 november 2011 19:29

Orkar inte mer! Om jag är med en av dem (två bästisar) börjar de gräla. det känns alltid som om det är mitt fel men de säger att det inte alls är så. Nu snackar en helt annan tjej om att en av dem pratat illa om mig.. men vad har hon sagt då? när sa hon det?  asså jag måste prata med alla tre. bästisarna och tjejen (nämner inga namn). Jag kan tydligen aldrig ha någon av dem hemma eller vara hemma hos någon av dem utan att de det känns om om jag gör fel. varför? jag vill bara slippa det här. vi har provat att vara alla tre i skolan, men det blir alltid två om är med varandra och en typ bara hänger efter. En av bästisarna var min bästis på lågstadiet. men vi har liksom växt ifrån varandra, varför är allt så komplicerat..

Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Ovido - Quiz & Flashcards