Alla inlägg under december 2010

Av Nena - 30 december 2010 10:44

Heej!!

Har inget att göra så sätter mig och bloggar lite,

Vill ju inte sitta vid teven och bli en soffpotatis!!

 Skoja bara =P

Jag vill ha så många komentarer och frågor jag kan få,

så om ni undrar nåt eller vill tipsa om hiss och diss så kan ni ju titta in och komentera,

eller fråga såklart!!

Hejdå alla

trevlig eftermiddag!!

Av Nena - 29 december 2010 23:46

Hej!!

God morgon!!

Jag vaknade precis.

Klockan är kvart över åtta,

 och jag har sovit som törnrosa =P

  Jag hade världens konstigaste dröm.

Typ nåt om att alla människor blivit förvandlade till disneyfigurer

Ja, ni vet Kalle anka, Musse pigg, Kajsa anka, Mimmi pigg. MM.

 

Den drömmen var helt crazy, min mammaa var Mimmi, undrar varför??

Nåja, nu får jag nåt att grubbla på,

 

Ha en trevlig dag!!

Hejdå!!

Av Nena - 29 december 2010 23:46

Hej alla!!

Det var ett tag sen jag bloggade och jag ska försöka blogga så ofta jag kan!!

Men låt oss få det överstökat annars glömmer jag bara bort det, här kommer veckans "hiss & diss".

 

 

  

Hiss för snygga louboutin skor!!


Diss för att vara sjuk



  

Hej då!!

Av Nena - 26 december 2010 18:11

Hej alla!! Dags för veckans hiss och diss


                                                 Vi börjar med Hiss...........


  


Lolle hissar Hello Kitty för att hon är söt och gullig och får fem av fem dunkande hjärtan av mig!!

 

          

 

 

 

Vi fortsätter med en till hiss.......

  

 

 

Lolle hissar vänner för alltid!!

Det bästa som finns är vänner för livet!!

  


Lolle dissar glädjedödare och elaka människor för att de typ kan krossa en

och få en att bli som de!!

BU

för

GRUPPTRYCK




Av Nena - 26 december 2010 18:02

BU!!

Missa jullovsavslutningen,, blev supersjuk va´ sjuk på julafton med......

DÅLIGT

  


  

Av Nena - 21 december 2010 15:54

 

Lolle hissar

  




Lolle dissar

  

Av Nena - 21 december 2010 15:37

Hej alla bloggläsare!!

På den här bloggen ska jag börja med en sak som kallas "Hiss & Diss".

Det betyder att jag skriver in,

ungefär som en inne och ute lista en gång i veckan.

Men nu är det så att jag skulle behöva lite hjälp med vad jag ska skriva in i min hiss och diss, och det kan du hjälpa mig med om du vill,

genom att "komentera" eller "fråga".

Nu är det ju så att jag kanske inte skriver in precis allt som jag får tips om,

eftersom jag får tips av mina vänner och så kanske jag kommer på lite själv också.....

Men tips är ju alltid tips!!

Eller hur??


Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Ovido - Quiz & Flashcards