Alla inlägg under november 2010

Av Nena - 23 november 2010 17:15

Hej allihop!!

Har ni nånsin tänkt på att änglar kanske finns??

Nån måste ju ha sett en, eftersom forskare forskar om dem, och ritar bilder på dem som den här:

     Vissa säger att de är större än planeten vi bor på medan vissa säger att de är mindre än din egen lillfingernagel.

Så här:

     Om det finns änglar måste det väl också finnas skyddsänglar.

 Jag vet inte hur just min skyddsängel ser ut, jag tror att ingen vet riktigt säkert om de finns men en sak vet jag säkert och det är att änglar bor i himmelen och vissa ibland oss.

Men jag ska sikta mot stjärnorna

som kändis!!


Av Nena - 20 november 2010 21:59

 


  Hej allihopa!! Gillar ni betty boop?? Jag tycker hon är jättesöt!! Är du också ett betty boop-fan, komentera detta!!

                                                 P
.S

      Komentera också om ni har någon annan åsikt om henne!!

Av Nena - 18 november 2010 21:02

Skulle bara säga att om ni kikar på min blogg, komentera gärna och ställ frågor!!


P.S

Fortsätt besöka min blogg !!

Av Nena - 18 november 2010 16:39

Jag ser dig.

Jag ser blodet flöda i dina ådror inannför din väldigt tunna hud.

Du är omedveten om att en av dom snyggaste killarna sitter och stirrar på dig i just detta nu.

Han är frustrerad.

Frustrerad över att inte få slita sönder dig och dricka det blodröda blod du har, men det får han inte. för då avslöjar han sin hemlighet. Hemligheten att just han är född till vampyr.

Han får bara inte.

Nej han ska inte.

Det är något med den där tjejen som gör att han låter bli att tilkännage sin hemlighet............

Av Nena - 8 november 2010 19:29

Hej!!

Hej igen alla fans!! Har inte bloggat på ett par dar men det är för att jag har fyllt år........

Jag fick en massa bra böcker, kläder smycken, smyckesaskar mm.

MEN jag fick också en ROSA DATOR!! Åjo det är just den datoren som jag bloggar från just nu !!  

 

Hade helt fullt upp efter och innan min födelsedag, så att jag inte han blogga ett enda ord. Tyvärr, tyvärr. Men nu är jag här igen med en massa saker att berätta, men det får bli en annan gång!!

TJA DÅ!!

Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Ovido - Quiz & Flashcards