Alla inlägg under oktober 2010

Av Nena - 28 oktober 2010 19:14

Hejhej. Det är jag igen!!


 Jag har nästan bara killar i min släkt.Det finns en som är tjej och hon är min syssling,  nu  undrar väl ni varför jag berättar det här för er?? Jo för att jag vill det och för att jag har fått en liten kusin.   

Av Nena - 28 oktober 2010 18:43

 jag har tyvärr inte bloggat de senaste dagarna!! Har sovit hos en kompis och sett VÄRLDENS bästa film: "Månprinsessan". Kolla den vetja, nästan lika bra som "twilight-filmerna".


Snart är det Haloween. Det ska vara haloweenfest i skolan, vet inte vad jag ska ha på mig eller vad jag ska vara. Kanske vampyr....nä, det är jag varje år...... men spöke då?? Nej jag får fundera mer på  det  

   

Av Nena - 23 oktober 2010 17:16

HejHej  

Idag har  jag skaffat blogg.


Jag har skaffat den här bloggen för att jag har mycket funderingar och tankar och vill dela dem med er!!


Jag har inte  gjort så mycket idag förutom att skaffa sveriges bästa blogg..   

//Mirran

Tidigare månad - Senare månad

Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Skapa flashcards