Alla inlägg den 2 november 2011

Av Nena - 2 november 2011 21:03

Sitter nu äntligen i soffan och slappnar av efter en tuff dag, har målat, fixat och slitit som en galning idag..

Gick upp halv åtta, hade sovit över hos mormor så vi gick hem till mamma som hade satt igång med målningen i mitt rum, morfar hjälpte till därSedan kom en utav mina kusiner, hans syrra mådde väl inte så bra så hon stannade hemma.

 Morfar hjälpte oss med tapetseringen också och jag hjälpte mormor måla köket. Sen kollade jag igenom minst 4:a säckar godsedjur för att se vart jag skulle göra av dem, sedan en utklädningslåda, två leksakslådor, kanske 3..

Imorgon ska vi måla hallen och benen till min säng, en hylla och så ska vi sätta upp hyllorna och så..

Jag är stolt över allt vårat slit, det gav resultat iallafall =)

byebye

BYEBYE =P

Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Ovido - Quiz & Flashcards