Alla inlägg under mars 2012

Av Nena - 15 mars 2012 18:54

Heej där! Har startat en blogg till, varför det kan man ju undra, men nu är det så att jag satt och tänkte på alla dem som går ensamma på rasterna och har tråkigt. Så jag har startat en peppningsblogg för er som har lite dåligt självförtroende.


OBS!


Var vänlig kika in på denna adress: www.u-are-perfect.bloggplatsen.se

Av Nena - 11 mars 2012 09:10

Hej där, har inte bloggat på jätte länge som nån kankse har märkt, men jag har liksom inte haft tid! Fullt upp, förlåt. Nästa blogginlägg kommer snart och det blir ett nytt kapitel ur min novell! Jag lovar!


  Snygg man är på morgonen va =P

Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Skapa flashcards