Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Nena - 16 oktober 2011 13:59

Do you care about you'r friends, and family?

I do.

They have been there for you.

They have been angry at you and proud of you.

Well, sometimes you fight,

sometimes you just can't leave without hugging each other more than hundred times.

But if somebody disappear from this world..

It's hard.

 Even if it is a human, cat or dog.

It is a peace of you.

It is so easy to make somebody cry.

 It is so much harder to make somebody laugh.

But you are not gone yet, there is still a little peace of hope.

And i won't give up.

 Never.


Av Nena - 16 oktober 2011 13:22

Orolig tid nu..

I tisdags fick jag reda på att en av mina två katter hade en hjärtsjukdom.

Att han skulle dö..

Dagen efter sa mormor att det fanns ett litet hopp, de kunde prova att operera honom.

Han kanske inte klarar sövningen, eller de närmaste timmarna efteråt..

Men det finns ett hopp..

Ett yttepyttelitet hopp..

De ska prova att operera honom nu på tisdag..

Har försökt vara hemma så mycket som möjligt nu, men det går inte att sova hemma, så jag är hos mormor just nu.

Det skulle inte bli såhär, när allt var dåligt fick vi honom, den lilla gråa kattungen. Den enda gråa.

Så var det förra gången också, när jag var liten, den enda gråa kattungen.

Bara min.

Blev överkörd.

Optimist, pessimist.. det är lite svårt att se det ljusa när allt är svart.

Kosmo, min vän, kämpa för mig. Jag kommer att kämpa för dej!!



                                 

Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Ovido - Quiz & Flashcards