Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Nena - 6 oktober 2011 19:38

Hej där =) Vet ni vad?? Jag ska flytta =) Är jätteglad för det =)

 Och så var jag och hälsade på pappa i helgen, det var lite jobbigt att behöva ta tåget hela vägen dit, men jag hade ju saknat honom och mina syskon och allihopa, så vad gör man inte för att träffa dem.

Så lite som jag får chansen att se dem varje år.


Dagens tema:

Torsdagskväll!!

Fredagskväll!!

Bästa snacksen:

1. Estrellas "Pepper chips".

2. Estrellas lite knaprigare "Sourcream and onion".

3.Eller OLW:S solrosoljade "Dill och gräslök chips".

(Finns i andra smaker, se deras hemsida: www.OLW.se)

Bästa Låtarna:

1. Paramore-Decode.'

2. Jessie J-Price tag.

3.Adele-Rolling in the deep.

(Vill du ha en lugnare låt, är

"Amanda jenssen-Hallelujah",

eller

 "Rasmus seebach-Engel" ett par tips =))

Bästa filmerna:

1. Twilight.

2.Finding neverland.

3. Smurfarna

(har inte sett den, men är säkert rolig).

4. Månprinsessan.

5. City of ember.

 

Det var min Fredagsmys-lista,

mer orkar ni nog inte läsa,

 och jag inte skriva.

 

Hejdå, hoppas ni tittar tillbaka igen =P


Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Ovido - Quiz & Flashcards