Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Nena - 22 augusti 2011 14:52

Sååja, då har skolan börjat igen..

började dagen med att vakna kvart över fem (hade sovit borta så skulle ta bussen)

tog en buss för tidigt och kom till skolan halv åtte, väntade en halvtimme och sen började vi. kul att se alla igen

men typ 5 st slutade.

synd, för dem har gått i vår klass sen 6:års.

när jag skulle gå hem idag så spöregnade det, jätttejobbigt, för jag hade bara en kofta, den var dyngsur när jag kom hem, och jag bor ändå väldigt nära skolan.


Men men, jag kan inte styra vädret..

                                                  
     

Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Ovido - Quiz & Flashcards