Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Nena - 14 maj 2011 22:55

Heej, en sak till bara, ni måste kolla om ni inte redan har sett den =)

Av Nena - 14 maj 2011 20:30

Glad påsk allihopa,

Nån som fått godis till frukost?

Inte jag i allafall, men godis, har jag fått....Massor,

sitter här i mitt nattlinne och är rufsig i håret så det blir inga bilder idag.

 

Hare bra,

 

   

Av Nena - 14 maj 2011 20:00

Heej,  längesen sist.. aja har hänt mycket, ska jue få en kusin också!! Hoppas det blir en tjej.. har sett riktigt söta klänningar på lindex =) Tjae vad ska jag skriva.. har vart sjuk och nu ska jag och bea vara  med i en typ talangtävling i skolan, audion på måndag för jag va sjuk i fredags så kunde inte sjunga dåe tihi =P

Ny mascara, den är bra, örhängena är också nya, för er som gillar den finns de på ur&penn, Yess förresten mitt mobila internet är påtankat igen =) Kollar ni på eurovision song contest? Jag gör det just nu, mina favvolåtar hittills är: Irlands låt "Lipstick", sveriges "Popular" ofc, estlands "Rockefeller street", schweiz låt var också ganska bra "In love for a while", Sloveniens "No one" Var asabra den med.. oh islands var också rätt okeij..bra faktiskt =)  Menne herrå måste äta lite chips innan allt tar slut bloggar nog imorrn ska ni få lite foton jag tog för ett par dagar sen,jag gillar dem iallafall.. men dem får ni se då =P Bye bye!!

  

  

        

de två sista+den andra bilden är redigerade, men det va så himla mörkt i rummet =)


Låt mig presentera mig för dig..

Tjoo där!! Här har ni en glad skorpion som älskar djur, musik, att teckna och skriva berättelser!!

Joo, detta har nu blivit en novell-blogg, kolla in min nuvarande novell ;)
Ett par sidor bak hittar du första kapitlet

Fråga mig, svarar gärna :)

3 besvarade frågor

Säg vad just DU tycker ;)

Vilken är den bästa julkalendern ever??
 Dieselråttor och sjömansmöss
 Lille luj
 Tjuvarnas jul
 Gyllene knorren
 Teskedsgumman
 Någon annan..
 Ingen..
 Alla..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt husdjur; Goosy

my pet!

Mitt husdjur; Tussen!

my pet!

Mitt husdjur; Pinny!

my pet!

Mitt husdjur; Draken!

my pet!


Ovido - Quiz & Flashcards